Retourneren:
Spijt van je aankoop? Overdoen doen we niet moeilijk! Je kunt je bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren als:

  • Je bestelling binnen 14 dagen (na melding) aan ons retourneert
  • Het artikel compleet en onbeschadigd is, en graag in voor zover mogelijke originele verpakking


Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem dan even contact op met onze Klantenservice (info@richtjehuisin.nl) of via het Contactformulier . Doe dit binnen 14 dagen nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Je kunt het retourformulier ook hier downloaden. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Je kunt het pakket retour zenden via een DHL- of PostNL Servicepunt.

Retouradres:
RICHT JE HUIS IN bij Coraline
Dorpsweg 106
4221 LK Hoogblokland

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening, deze bedragen circa €7,25 in Nederland*. Alleen als een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is, kan de klantenservice besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

RICHT JE HUIS IN is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. RICHT JE HUIS IN kan helaas geen zendingen onder rembours ontvangen en deze zendingen worden dan automatisch uitgevoerd.

Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken.

*Zware of grote pakketten kunnen qua kosten hoger uitvallen om te retourneren. Ondanks dat wij lage verzendkosten hanteren, zijn de hogere retourkosten voor uw eigen rekening.

Beschadigingen:
Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier onmiddellijk melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt geaccepteerd en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, wordt gecontroleerd of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice (info@richtjehuisin.nl). We laten het zo snel mogelijk weten of het product kan worden vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost.

Ruilen:
Wij bieden geen mogelijkheid om te ruilen. Mocht je een artikel willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende artikel naar ons, gevolgd door wij het aankoopbedrag zsm terugstorten. Je kunt het alternatieve artikel ieder moment online bestellen.

 

 

Interesse?

Neem snel contact met ons op via onderstaand formulier, en ik mail of bel je zo snel mogelijk terug!

RICHT JE HUIS IN bij Coraline
  • Webshop woonaccessoires, verlichting & meubels
  • Interieuradvies
  • Behangservice

Lees meer over ons