Retourneren

Retourneren:
Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem even mail contact op met onze klantenservice info@richtjehuisin.nl of via de contact pagina. Doe dit binnen 14 dagen nadat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij sturen je een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt toevoegen, je kunt dit ook hier downloaden. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Je kunt het pakket retour zenden via een PostNL servicepunt. Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.

Richtjehuisin is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. 

Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen of langsbrengen op afspraak. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken.

* Artikelen in de SALE kunnen niet retour. 

Beschadigen:
Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met onze klantenservice info@richtjehuisin.nl. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Ruilen:
Wij bieden geen mogelijkheid om te ruilen. Mocht je een artikel willen omruilen voor iets anders, retourneer het betreffende artikel naar ons, waarna wij het aankoopbedrag z.s.m. terugstorten. Je kunt het alternatieve artikel ieder moment online bestellen.